Jak pracovat se Zendeskem

Udělali jsme další krok směrem ke zlepšení našich služeb, a zdokonalujeme komunikaci s vámi. Abychom mohli lépe a přehledně řešit vaše požadavky, zavedli jsme nový systém podpory Zendesk. Nyní všechny vaše přání řešíme přes e-mail podpora@shopero.cz, kam nám můžete bez starostí psát a my si vaše požadavky rozdělíme v Zendesku. V případě, že na nás máte více požadavků, Zendesk vám nabízí možnost je všechny kontrolovat pomocí jeho rozhraní. Jak na to se podíváme dál.

Návod k přístupu k vámi zadaným požadavkům

Nejdříve pošlete e-mail na podpora@shopero.cz. Dostanete potvrzovací e-mail o zpracování požadavku. Pokud chcete vidět všechny požadavky, které jste na naši podporu měli, otevřete si shopero.zendesk.com a klikněte na Přihlásit se vpravo nahoře. Otevře se vám okno.

Všimněte si dole věty “Poslali jste nám e-mail? Získat heslo”. Klikněte na Získat heslo. Vyplňte stejný e-mail, ze kterého jste poslali dotaz. V e-mailu, který obdržíte obratem, klikněte na odkaz a vytvořte si heslo.

Zendesk registrace k účtu Shopero
Zendesk prihlášení k účtu Shopero

Obsluha požadavků

Přehled dosud vytvořených požadavků zobrazíte po kliknutí na vaše jméno vpravo nahoře. Vyberte možnost Moje aktivity a uvidíte seznam všech požadavků. Až budete chtít příště vytvořit nový požadavek, můžete psát opět na podpora@shopero.cz nebo klikněte na Odeslat požadavek.